Mancarea din Thassos


Un city break in Grecia, ce poti sa iti doresti mai mult de la aceasta perioada!? Informatii practice: berea la restaurant costa in jur de 3 euro, la supermarket se gaseste si cu 0,60 eurocenti, ceva bere de-a lor, buna. O jumatate de litru de vin este 4 euro, o portie de peste la Captain (au meniul in limba romana) nu prea depaseste 10 euro, doar homarul costa 70 euro kg, nu l-am incercat, data viitoare poate; portiile pentru copii, cam slaba oferta, 4 sau 5 euro, un gyros delicios, la restaurantul Magic Coast, chiar langa Captain este 2,40 euro. Dolmades este 4 euro. Daca nu ne-am fi intors la Flisvos "best fish restaurant in Thassos" dupa cum le e reclama, sa mancam si ansoa, supa de peste, gyros (doar romani suntem) as fi avut doar vorbe de lauda. Dar si-au dat cu firma-n cap. Prea scump, prea prost, nu l-am mai tradat pe Capitan! Ba da, cu o pizza de la Afrodita. N-a fost rau, dar ceva nu ne-a placut acolo si n-am mai mers, cu toata muzica lor live! Un regret mare am: n-am mancat suficiente dolmades cat sa nu ma gandesc intruna la ele! Sunt niste sarmalute fara carne care-ti lasa-n gura o explozie de savoare. Acrisoare, cu un gust pregnant de marar. Simt nevoia sa-i multumesc lui Lotus pentru somnul lin pe care l-am dormit azi noapte. Daca el n-ar fi fost atat de amabil, se lasa cu hurducaturi! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu