Sonando Contigo


Scrisoarea ei. Sunt matelotul blestemat. Un lup-de-mare derbedeu. Betiv, suspect si mincionos. Cu trupul dezmembrat. Si sufletul intors pe dos. Geniala combinatie. Atunci cand focul meu interior ii dadea un sens. Tu nu ai sens fara mine. Nimic din ce-mi scrii patetic, dintre cearceafurile ei, nu imi clinteste vreun por. Nici macar ego-ul tau calcat in picioare si facut pres in fata mea nu ma clinteste. Ma dezamagesti cu fiecare cuvant de dupa adio. Nu ma infioara zambetul fals din poze triste. Nu ai nimic, fara mine. Nici farmec, nici sex appeal. Doar chef de sex! Azi e una din zilele in care sunt fericita, just because. A iesit si soarele, odata cu zambetul meu. Am pe birou un buchet frumos de flori, al caror miros mi-a adus aminte ca intotdeauna mi-au placut barbatii care emana mirosuri puternice. Miros de putere, bani, seductie si tabac. De erotism pasional, de Rolex, de tapiterie noua si muzica veche. "Sunt colectionar. Imi plac gândurile vechi, uzate, cu zimti rosi ca o moneda antica. Imi plac sentimentele vechi, parfumate si tari ca un vin de rasa. Îmi plac vorbele vechi, sonore ca o vioara ofilita". E timpul sa investesc in interiorul meu. O sa am grija pentru cine-mi deschid ochii, sufletul si picioarele. Si daca va trebui sa dau ceva jos, o sa fie hainele doar. 

Sa te dezbraci de haine e cel mai usor. Sa te dezbraci de temeri, indoieli, vise, sperante si carapacea proprie... asta inseamna sa stai dezbracat in fata cuiva. Dezbraca-ma! Visez la un orgasm mental. Dar la asta e cel mai greu de ajuns. Mi-e dor de un barbat care sa-mi excite neuronii, pana acolo incat sa-l las sa ma aibe in fiecare camara a sufletului meu. Pe fiecare treapta a scarii catre inima mea. De un barbat... "care imi limiteaza forta, care are pretentii imense de la mine, care nu se îndoieste de curajul sau duritatea mea, care nu ma crede naiva sau inocenta, care are curajul de a ma trata ca pe o femeie". Am citit pe undeva ca in fiecare femeie exista un lucru bun. Depinde de barbat cum stie sa-l introduca. Banuiesc ca si in fiecare barbat exista ceva bun. Depinde de femeie cum stie sa-l dezbrace. Hai gata cu sentimentele tavalite in noroi ieftin. Dezbracati-va de compromisuri si tavaliti bunul simt pe gresia rece a toaletei, in care ati intrat sa va spalati pe dinti dimineata. Ingenunchiati pudoarea si inghititi vorbele frumoase. Micsorati privirea blanda si soptiti la urechea celui care a pus de cafea: "Iubitule, dezbraca-te ca sa iti vad partea buna...".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu